Opublikowano:

Reklama na Facebooku.

Reklama może być także reklama na Facebooku tylko ta reklama pełni funkcję fanpage’u, przez co użytkownik Facebooka nie musi wchodzić na oficjalną stronę danego sklepu/przedsiębiorcy. Grafika powinna być zapisana w formacie PNG, ponieważ JPG może szarpać krawędzie i łamać kolory. Mogą być też inne odcienie podczas powiększania obrazka.

Ważne jest to aby używać tekstów, które albo są kontrowersyjne albo zmuszają do działania. Często tematy kontrowersyjny temat prowadzi do ostrej dyskusji przez co post jest widoczny przez naszych znajomych oraz też możemy przejrzeć naszą historię aby wrócić do danego tematu i udostępnić dalej.

Mniejsze firmy mogą skorzystać reklamy sponsorowanej, jednak szybko może stracić na wejściach, ponieważ użytkownicy szybko przewijają reklamy w poszukiwaniu czegoś ciekawego albo jakiś newsów ze świata oraz życia sławnych osób.

Dodaj komentarz